torstai 23. tammikuuta 2014

Mitä mä täällä teen?

Mietin pitkään oman avoimen blogin perustamista. Uskallanko oikeasti tuoda julki niitä asioita, jotka mielessä pyörivät, minkälaisia kommentteja tulen samaan ja mitä uskallan sanoa. Miksi? Siksi, etten olisi ehkä ihan täysi idiootti silmissäsi, siksi etten ole ihan varma, saako juuri niistä ja niistä asioista puhua ääneen. Hei c´mon, minähän olen jo kohta 44-vuotias. Miksen saisi puhua, ajatella ja kirjoittaa? Kaikki tämä on vapaaehtoista, myös lukeminen eli jätän vastuun sinulle.

Minusta: mä oon tosi kiva ja huumorintajuinen.  Mun kanssa voi jopa tulla toimeen, jos ei ole kovin voimakastahtoinen persoona. Haluatko kuulla, että olen hyvin sosiaalinen? Ei, tästä ei ole tarkoituskaan tehdä treffi-ilmoitusta, eli asiat asioina ja pyllyt pois tyynyltä. Ehkä sinäkin opit tuntemaan minua paremmin tätä kautta, toivon nimittäin tämän auttavan myös itseäni oman minuuteni löytämisessä ja kehittämisessä.
Viime aikoina mielessäni on pyörinyt lukematon määrä ajatuksia ja tuntemuksia, joita en saa työstettyä. Uskon, että paperille tuotettuna ne saavat arvoisensa mittasuhteet.  Ja ehkäpä osa niistä jää täysin omaan arvoonsa. Ja osaa mielipiteistäni ja ajatuksistani joudun varmasti pyytämään anteeksi lähimmiltäni, mutta ne ovat minun ajatuksiani, eivät tarkoituksellista loukkaamisia.



Ei kommentteja: